Escaperooms, Bijlwerpen, Pubquiz en meer.
Teambuilding activiteiten en buffetten.
Speciaal bieren, Bites, Poolen, Spelletjes en Darten.
We zijn per 1 oktober gestopt met bijlwerpen, hier komt een nieuwe activiteit voor terug.
Als je netjes de regels en aanwijzingen van de Axepert volgt kan er niets fout gaan, hiervoor moet je tekenen bij deelname. Dit betekend 18 jaar of ouder. Verder zijn dichte schoenen verplicht en mag je niet onder invloed deelnemen aan de activiteit.
Check onze veel gestelde vragen pagina, stuur een mail naar info@circleveenendaal.nl of bel/app 0318 769173
Telefonisch bereikbaar van di t/m za van 10:00 tot 22:00 en zondag tot 18:00
We bieden bijlwerpen ook in een kort programma aan, na een korte uitleg beginnen we gelijk met het spelletje. We spelen 1 wedstrijd, je bent ongeveer 45 minuten bezig.
Als je netjes de regels en aanwijzingen van de Axepert volgt kan er niets fout gaan, hiervoor moet je tekenen bij deelname. Dit betekend 18 jaar of ouder. Verder zijn dichte schoenen verplicht en mag je niet onder invloed deelnemen aan de activiteit.
Check onze veel gestelde vragen pagina, stuur een mail naar info@circleveenendaal.nl of bel/app 0318 769173
Telefonisch bereikbaar van di t/m za van 10:00 tot 22:00 en zondag tot 18:00
In Nederland staat bijlwerpen nog in de kinderschoenen maar in Amerika is het een heuse sport. We spelen dan ook met officiele regels van de World Axe Throwing League om er een spannende wedstrijd van te maken.
Veiligheid voorop!
Om te zorgen dat alles veilig verloopt volgen we deze regels.
– Richt de bijl nooit op een persoon
– Ga de bijl pas halen als deze tot stilstand is gekomen
– Laat de bijl altijd achter op de baan
– Betreed de baan pas nadat de persoon voor je de bijl heeft gehaald
– Geen geouwehoer op de baan of met de bijl
– Gebruik je gezond verstand
Ingooien en uitleg
Na de uitleg kan elke speler 10 worpen oefenen. We beginnen met 5 worpen met 1 hand, vervolgens 5 worpen met 2 handen. Hierna beginnen we met de wedstrijd.
Wedstrijd
De wedstrijd bestaat uit 5 rondes. Per ronde heeft elke speler 5 worpen. Na elke worp wordt de score genoteerd, dit zijn 6 punten voor de roos en 4 tot 1 voor de ringen hier omheen. De vijfde worp kan op een van de twee de “blue balls” gegooid worden, wanneer deze met de vijfde worp wordt geraakt is deze goed voor 10 punten.
Punten tellen enkel wanneer de bijl blijft hang. Als de bijl op een lijn is gekomen, telt de hoogste score.
De 5 worpen worden bij elkaar op geteld. Na 5 rondes worden alle rondes bij elkaar opgeteld, de speler met de meeste punten, wint het spel.